I would lie and say that you're not on my mind

Hej! Imorse blev det ingen uppdatering, han lixom inte med det alls, utan sprang som vanligt till bussen. Skolan bestod av 2 lektioner och sluta vid 20 i 11 så jag Rebecka och Sara bestämde oss för att äta nere på stan. Mycket mysigt och mycket snack med mina fina vänner. Åkte hem och har sen dess varit inne på facebook och pluggat matte. Funderar på att gå och sätta mig och titta på tv ett tag och fortsätta plugga se, problemet är ju bara att jag kan bli fast där.
Imorgon är det matte prov jag börjar med vid halv 9 på morgonen, så jag kommer säkert ha riktig ångest då, plus att det är fysik prov på fredag morgon och jag fattar nästan inget. Det är hyfsat stressigt, men jag tar mig igenom det helt okej! Har inte så jätte mycket mer att säga, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0