I need you, but your still gone

Hej! Skolan idag var inte toppen, men det kunde absolut varit värre. Fysik provet gick som förväntat riktigt dåligt, kunde inte mycket alls och svara inte alls på de 4 sesta frågorna. Men det är så skönt att det äntligen är över! Vi fick också tillbaka våra matte prov och det gick mycket sämre än vad det känndes som att det skulle gå, men jag är inte helt onöjd, det var ju ändå bara första matte provet. I helgen har jag bara kemi, engelska och franska att plugga, vilket betyder att jag nästan är helt fri. Känner en otrolig lättnad trots att det inte gick så bra på fysiken och matten.
Idag ska jag äta mysmiddag med min fina familj, tacos som vanligt, och bara at det lung, kolla på film och göra sånt där man verkligen vill göra en fredags kväll. Är helt slut då jag nästan inte har sovit alls de senaste nätterna pga för mycket pluggande. Imorgon ska jag sova ut ordentligt och sen förhoppningsvis få med mig någon ner på stan för en efterlängtad shoppingtur!
Ha en bra fredag, det ska jag absolut ha, så hörs vi senare!
Min bakgrundsbild, bara för att....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0