Childhood is the kingdom where nobody dies

Hejhejhej! Jag har fått mitt ja tack kort från explorius!!! Hyfsat glad när jag kom innanför dörren och såg det! Nu är det bara att tacka ja och börja!
Skolan idag började med extra fysik som var hyfsat värdelös då vi inte ens lärde oss om fysik. Nästa lektion trodde jag börja vid 1, fast där hade jag fel, den var inställd, vilket betyder att min föörsta riktiga lektion för dagen började klockan 14.20. På denna lektion är det ett step test vi ska göra, och det tar ca 6 min, vilket betyder att jag har gått i skolan i 6 minuter idag, och ändå åkte jag hemifrån 9 och kom hem halv 5. Värt.
Jaja, jag har inte pluggat heller utan mest suttit och chattat på facebook med me´änniskor som sitter breved mig och människor somn är långt borta, många konstiga samtal blev det.
Mitt problem just nu är att jag borde plugga fysik, men nu ska jag snart äta och sen efter det ska jag kolla på Idol som börjar 20 och sen 21 ska jag se svenska hollywood fruar, kommer nog bli en sen kväll. Som ni hör så har jag inte så jätte mycket tid över för att blogga, så det får bli när jag har tid, men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0