Walk a thousand miles on broken glass it won´t stop me

Hejhejhej! Här i min säng har jag levt hela dagen, mer eller mindre död hela tiden. Jag har pluggat, fyllt i ansökningshandlingarna, skaffat tumblr (som jag för övrigt inte fattar någonting av alls) och skrivit mitt personliga brev! Jag är ganska nöjd, men jag ska göra några små ändringar och sen låta mamma och pappa säga vad dom tycker om mig. Jag tänkte göra en liten variant på det alla andra gör, alltså låta någon annan skriva om dom, och istället bara fråga vad dom tycker och skriva ner det. Mamma har lovat att boka en läkartid, så förhoppningsvis blir det ganska snart iallafall. Jag ska också gå till syon imorgon innan skolan börjar, som sagt, och sen ska jag även gå och byta språk.
Nu ska jag måla naglarna, kolla på tv och lyssna på musik och önska att jag var lie mer kreativ och poetisk så att jag kunde ha en sån där fin blogg som man blir så glad att läsa. Ha en fin lördag, det ska jag ha iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0