Jag är en vampyr, jag suger och spyr Låt mig komma in, jag vill bli din

Godmorgon! Sitter och kollar på The Voice som vanligt och äter yoghurt. Igår var en speciell (tog ett tag innan jag kom fram till det ordet så det är inte helt det som passar in) dag; jag börja spanska och gick och var nervör över det hela söndag och måndag vilket resultera i att jag åkte till skolan 2 timmar innan jag börja. Spanskan gick bra, mycket bättre än jag trodde så det känndes riktigt bra efteråt. Becka börja också i min klass igår, riktigt kul! När jag kom hem var det en från klassen som "råkade" glömma att berätta att han skulle byta skola från och med imorgon, dog lite pga för roligt. Låter inte som en så speciell dag, det kanske bara var känslan som skillde sig från vanligt.
Idag börjar jag iallafall halv 9 och jag ska träffa Becka vid 8så att vi kan åka tillsammans. Förövrigt har jag inte så mycket mer att säga, mitt liv kretsar för det mesta runt skolan och läxor så uppdateringen blir inte så jätte rolig och mycket, men det får duga! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0