Open your knees and feel the breeze, because Gavin's back to stay!

Godmorgon! Jag sitter just nu i min säng, men ska snart gå och göra mig iordning för att åka till doktorn och ta en spruta. Har jag sagt att jag är spruträdd? Känns därför inte överdrivet roligt, men samtidigt jätte skönt då det betyder att jag är lite närmare usa! Pepp pepp!
Igår (eller ah, idag) kom jag hem runt halv 1 från Becka. Det blev inget spa, men istället hade vi en mysig filmkväll där vi såg The boat that rocked, mycket bra film. Snacka, spela mario och var inne på datorn, en lycked kväll. Idag ska jag som sagt ta spruta och sen ska jag hem till mormor för fika och efter det ska jag träffa becka och vi ska åka och köpa biljetter tills imorgon. Senare ikväll serveras det tacos med familjen vilket ska bli jättemysigt. Nu måste jag göra mig iordning åker hemifrån om ca 20 min, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0