Oh darling don't you ever grow up, just stay this little

Hej och förlåt, förlåt, förlåt för dålig uppdatering. Har inte någon överdrivet bra ursäkt egentligen utan jag tycker bara att min blogg ser lika dan ut så jag har inte uppdaterat. Det har dock inte hänt så mycket heller, så ni har inte missat något i mitt otroligt spännande liv(ironi). Jag har gått i skolan, gjort läxor, pluggat, ätit, sovit, gått långa höstpromenader med dom jag tycker om, bytt språk till spanska, haft mysiga kvällar, gjort det jag känt för, men inte varit fri pga alla läxor.
Idag har jag tex pluggat, ätit, pluggat, gått en promenad, pluggat och nu sitter jag här. Det jag försöker säga är alltså att det ser ungefär ut såhär varje dag. I fredags var det dock halvstudiedag så där blev det en föändring i vardagen. Min fria eftermiddag spenderade jag på stan med min fina vän Nadia där vi shoppa och prata om allt och inget.
Har ni tänkt på hur snabbt tiden går? Dagarna lixom flyger iväg, snart kommer det ju vara sommar och sen åker jag! Så otroligt peppad så det finns inte! Mamma och jag kollade igenom mina ansökningar idag och kom fram till hur vi skulle göra, så nu har jag kommit ganska långt på vägen. Peppad som få!!!
Har inte så mycket mer att säga just nu, men jag lovar att det ska bli bättre uppdatering! /I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0