Lying here with no one near Only you and you can hear me

HEJ! Sitter och kollar på tv, Idol sluta nyss och jag var nära en hjärtatack pga trodde att Andre skulle åka och då skulle mitt liv vara över. Skolan rullar på, livet rullar på och nu är det höstlov!!! Härligt värre!! Någon dålig film rullar på tv och jag funderar på att gå och lägga mig  i tid eftersom jag inte har något bättre för mig.
På lovet ska jag gå bus eller godis med Nadia, ta en fika på stan med lelle, åka till farmor och farfar och träffa Becka. Har med andra ord inte så mycket inplanerat men det känns underbart! Ska bara slappa och ta det lugnt! Har inget mer intressant att berätta just nu så vi hörs senare, ha en fin lördag!
Bild på skolkatalogen som är tjock som en bibel och på mig som ser lite halvsliten ut efter 3 månader på Rudbeckianska Gymnasiet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0