If you ask me how I am, I lie and say fine

Hej! Sitter och pluggar, så allting är ungefär som vanligt alltså. Min lillebror kom hem för ett tag sen och har slagit huvudet och nu är även mormor här och tar hand om honom, trodde jag skulle vara lite ensam när jag sluta 10 i 12, men så var ju inte fallet. Matte är det iallafall som jag pluggar, men all lust att komma någonstans har försvunnit helt, men det är bara att kämpa på! Skola, prov, läxor osv, livet rullar på.
Mamma ska skriva ut papper som vi ska börja fylla i också så jag kommer någonstans. Jag ska också börja med att söka sitpendier och skriva personligt brev, men har inte börjat på det än. Kanske gör jag det senare när jag inte orkar plugga mer. Musiken är iallafall på högsta volym i öronen nu så ska sätta igång och plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0