I swore I'd never fall again But this don't even feel like falling

Klockan är nu halv 2 och jag har lyckats förflytta mig till sängen och sitter och lyssnar på musik och tar otroligt fula egofotton på migsjälv. Hela familjen ligger och sover och jag borde egentligen också göra det, jag kommer bli väckt av mamma runt 10. Nej spelar ingen roll, kommer ändå gå och lägga mig igen sen tills vi åker till farmor och farfar. Jag önskar jag inte var så överkänslig mot koffein utan kunde sitta och dricka te nu, men om jag gör det så kommer jag inte kunna sova på hela natten. Jaja, ska fortsätta med detta ett tag till, läsa bloggar, kolla facebook och twitter och lite så sen går jag nog och lägger mig. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0