Everything is possible in New York

Hejhejhej! Förlåt för ingen uppdatering igår, men hade fullt upp med att ha det bra en helg som denna med inga läxor. Igår kväll åkte jag hem till Emma och vi satt och snacka åt räkmacka, kolla på film och prata lite till. Mycket mysigt! Jag spenderade också min dag med att plocka äpplen från våra äpple träd, gå en lång höst promenad med mamma och Ludvig, kolla på massa avsnitt av serier som det kommmit ut nya avsnitt av och göra allt som jag vill göra.
Idag ska jag och mamma snart åka och posta mitt Explorius brev som vi fyllde i tidigare idag, allt är klart och jag ska åka!!! Jag är jätte glad och står och hoppar i mitt rum, haha. Sen ska vi också åka och köpa tennisraket som mamma och pappa ska börja spela, och vid 3 åker vi hem till mormor för födelsedags fika och träffa släkten. Då ska jag också berätta för dom att jag ska åka, kommer bli kul att se deras reaktioner! Jag ska också berätta för min klass ,och för dom som inte vet, att jag ska åka nu på måndag eller någon gång i veckan. Nu måste jag fortsätta göra mig iordning, vi hörs senare!
Lite bilder från igår:
Och jag och mitt brev som jag snart ska skicka iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0