And I give up forever to touch you

Hej! Just nu sitter jag med tända ljus på mitt rum och känner mig allmänt glad pga USA och lyssnar på bra musik och har det bra. Tidigare var jag hos mormor och träffa släkt och berätta för dom att jag ska åka som utbytesstudent, vilket dom tog väldigt bra, faktiskt inga större reaktioner alls. Imorgon ska jag berätta för mina kompisar i skolan som jag skaffat i min klass under veckorna vi har gått i skolan, eller iallafall Rebecka. Nus ska jag sätta igång och skriva klart engelskan som ska vara inne imorgon och sen ska jag måla naglarna, chatta med min kompisar, fixa headern på bloggen, lyssna på musik och allt annat sånt där man brukar göra en söndags kväll. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0