we stopped checking for monsters under our bed because we realized they were inside of us

Godmorgon! Mamma kom in och väckte mig vid kvart över 1 så nu har jag tagit mig upp ur sängen. Kvällen igår var helt grym, riktigt längesen jag hade så kul. Träffa dom bästa och bara ha det bra. Kvällen började med mat på cornetto med Becka Rebecka Fabian och Johan, och sen åkte vi vidare till festen. Att vi hitta dit var ett mirakel, ingen visste var det låg så vi sprang runt mellan nattbussarna och lyckades tillslut hitta den rätta. Väl där lekte vi några lekar i början och sen var det fritt resten av kvällen då vi dansade och pratade. Treorna var riktigt roliga och shyssta, tur att dom inte var så hemska som jag har hört att många andra har varit, riktigt cred till dom! Vi gick därifrån vid halv 1, 1 och gick till stan för mat på Mcdonalds innan vi åkte hem. Vi mötte några killar från klassen som också följde med oss och åt och sen vid 2 tog jag och Becka busse hem. När jag kom hem gjorde jag mig iordning fyfsat snabbt och gick och la mig vid 3.
Ikväll ska jag träffa Emma och göra någont, får se vad det blir, annars så ahr jag inga mer planer för helgen förutom typ att plugga. Nu ska jag gå in och duscha, känner mig inte så fräsch kan jag säga, haha, sen ska jag ta det lugnt och kolla på Idol som jag missa igår. Ha en bra lördag så hörs vi senare!
p.s Tog inga bra bilder som ajg kan lägga upp så det får bli det andra bildlösa inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0