Stuck in some kind of love prison

Hej! Idag var första dagen efter lovet och alla var hyfsat förstörda. Dagen bjöd på en sovmorgon så jag gick inte upp förän halv 10, tack! Spanska, engelska prov och idrott sen slut, så det var ändå en ganska skön dag. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket, läxor, mat och sen tv. Nu har jag precis duschat och är nästan helt klar för att gå och lägga mig.
Problemet med sovmorgon är att jag inte har lyckats ställt om mig än vilket betyder att även fast klockan nu är snart halv 12 så är jag inte det minsta trött. Jag ska smörja in mig, mest för att det luktar så gott, gå och borta tänderna och sen sätta på "så mycket bättre" som jag inte har fått ett tillfälle att se än. Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0