Ooh baby baby it's a wild world

Hej! Helgen har gått fort som vanligt och nu sitter jag här ännu en gång söndag kväll. Har inte gjort något speciellt i helgen, städat, gjort läxor, julpyntat och varit på fika hos mormor. Just nu sitter jag på mitt rum med massa tända ljus och kollar på skins, men om ett tag ska jag nog gå in och duscha och börja göra mig iordning så jag kan somna tidigt idag. Troligen blir det inte så, men det är ju värt ett försök!
Jag har under en vecka lyckats kolla på 3 säsonger av skins, riktig mestare jag känner mig! Nu ska jag fortsätta kolla på det, jag skriver mer imorgon om jahg hinner, ha det bra!

Det går fortfarande inte att ladda upp bilder, vad är felet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0