Ive been chasing dreams all my life, now life is but a dream

Hej! Igår gick det inte att uppdatera såd et blev inget, men det gör ju inte så mycket med tanke på att jag inte hade något att säga. Idag var det skola med 2 timmars hål och mycket matte. På lunchen serverades det pepparkakor, kaffe och te efter maten, mysigt! Slutade vid 3 och åkte hem och har sen dess inte gjort så mycket, kollat skins ungefär.
Fick också veta vad vi ligger på för betyg i matte, och jag låg på C nivå, är ganska nöjd. Mer intressant än det har jag inte att säga, så jag önskar en bra fredag!

Det funkar inte att ladda upp bilder så det får bli bara den här pga tråkigt med bildlöst inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0