I'm bulletproof, nothing to lose fire away, fire away

Hej! Skolan idag var bra, slutade 20 i 11 och kom hem vid 1 och har sen dess inte gjort så mycket. Imorgon har jag spanskaprovet som har blivit mer och mer uppskjutet och snart ska jag verkligen börja plugga till det. Idag fick vi tillbaka matteprovet som gjordes förra veckan och det gick faktiskt riktigt bra, mycket bättre än jag trodde att det skulle gå.
Jag har mest kollat på skins, druckit vaniljte och lyssnat på musik, och om ett tag ska jag nog gå och äta och sen blir det spanska plugg! Nästa vecka så är nästan alla lektioner inställdå så då slutar jag runt ett nästan varje dag så det ska bli skönt! Har inget mer att berätta så vi hörs senare/ imorgon/ någon gång, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0