You only want me cause I'm taken You don't really want my heart

Hej! Idag är det lucia som alla troligen vet, så imorse var jag som sagt på lucia tåg i domkyrkan med Becka, det var fint! Svenskan sov jag mig igenom och matten fick jag panik på då jag inte fatta något av det vi gjort senast och vi har prov imorgon och samhällen sov jag mig också igenom. Till mat var det risgrynsgröt så alla var glada och vi åt innan vi åkte hem igen. Sen jag kom hem har jag ätit en apelsin, kollat på Harry Styles och sovit, jag har alltså inte pluggat matte alls. Just matte är ju så svårt att plugga till så som vanligt ska jag använda mig av min extrema talang (haha...) och hoppas på det bästa. Nationella provet imorgon börjar 8.20 och slutar typ klockan ett känns verkligen som att det kommer bli en bra dag imorgon, nej. Ska i alla fall och fika på stan med Becka efter så jag vi har något att se framemot. Ska försöka kolla igenom matten innan jag går och duschar/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0