When you're happy like a fool, let it take you over When everything is out you gotta take it in. Oh, this has gotta be the good life This has gotta be the good life

Hej! Jag gick upp runt 8 och vid 9 rulla bilen mot Skiljebo där vi ställde oss för att sälja på loppis. Vi stod där i 3.5h och gick på den tiden plus med 80kr vilket blir 20 var. Inte jättevärt men lite mysigt var det iallafall. Om en stund ska vi baka lussebullar och senare ikväll ska vi baka pepparkakor, juligt och mysigt!
Det jag annars har gjort är att längta, längta, längta till USA, vill åka nu direkt! Jag har suttit vid datorn och läst utbytesbloggar, läst på forum och pratat så mycket om det så att vissa börjar undvika att prata med mig. Mamma är riktigt peppad på det hela tiden och berättar för alla sina kompisar att "Ida är så stor och nästa år ska hon åka till USA som utbytesstudent!" hon är så söt! Helt sjukt att om ett år är jag i USA, kan nästan inte fatta det, det känns fortfarande bara som en dröm, men drömmen kommer bli verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0