The places that you've come to fear the most, Is the place that you have come to fear the most

Hej! Återigen säger jag ett stort förlåt för dålig uppdatering, känner attd et kommer och går. Känner mig inte på toppenhumör eftersom att min ansökan inte har blivit godkänd av ise och jag vet att många andra har fått sina godkända och även fått veta vilken delstat dom ska till. Jag vet att min också kommer att bli godkänd det är bara det att jag har väntat så länge och när dom väl kollar på det så blir det inte det och jag vet inte om jag kommer hinna bli det innan det är jul och då kanske jag måste vänta länge. Jag har ännu inte fått veta av Explorius vad det är som är fel men jag tror att det är sidan 8 som förut lyste rött, det måste ju vara det. Jag har hur som helst mailat Explorius för att kolla om dom vet vad det är för fel, fast egentligen känns det ju ganska meningslöst då jag vet att dom kommer maila mig såfort dom får veta det.
Idag var det iallafall den sista skoldagen och den var hyfsat skön med julkul på svenskan, en lång håltimme och 40 min samhäll och sen juldans med hele skolan som vi stanna och kolla på. Egentligen så skulle det ju ha varit fysikprov idag men eftresom att våran lärara var tvungen att vara hemma så blev det uppskjutet till nästa år vilket låter mycket längre bort än det faktiskt är.
Igår åkte jag till skolan till halv 12 för att gå på språk som visade sig vara inställt, som tur var så var Rebeckas det också så vi gick ner på stan och åt lunch på Spicy vilket var mycket mysigt! Till 20 över tre gick vi tillbaka till skolan för att ha idrott som bestod av dans. Det var ganska kul, riktigt snurrigt bara, men det gick bra. Efter matchen satte vi oss för att vänta på fotbollsmatchen som killarna i vår klass skulle spela mot våran fadderklass. Medans vi väntade så gick någon in på datorn och såg att fysikprovet var inställt vilket skapade total kaos, filmade lite i slutet men då hade det tyvärr lugnat ner sig lite.
Nu ska jga fortsätta att göra det jag har ängnat de senaste dagarna åt nämligen att kolla på One Three Hill. Ska också försöka duscha i tid så att jag kan sova och vara utvilad tills imorgon då vi bara har avslutning. Ska också försöka uppdatera lite bättre här på bloggen, men eftrsom att jag har lov nu så ska jag nog lyckes med det. /I
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Skins bilder bara för att dom är fina coh för att det är tråkigt att inte ha bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0