That's what I'm afraid of. Not being enough. Not good enough, not smart enough, not pretty enough.

Hej! Idag gick jag upp vid halv 12, halv ett tog jag och Alva bussen mot stan för att shoppa på mellandagsrean. Det var helt galet och det gick knapt att gå runt så jag tog bussen hem igen vid halv fyra. Det enda jag fick med mig hem var underkläder så jag ska troligen ner imorgon igen och kolla lite till. Vår kusiner kom hem till oss lit eefter fyra så då fika vi och sen lekte jag kurragömma med dom i ungefär en timme. Jag undrar verkligen vart barn får all sin energi ifrån? Nu har jag setat och kollat på oth ett tag och jag antar att det är mat snart skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Maja

Länkar dig på min blogg! :)

2011-12-28 @ 00:03:58
URL: http://majausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0