Och jag lever för ikväll Sena nätter, tomma glas

Hej! Idag var det skola som bjöd på 2.5h hål och slappa lektioner. Gick lite tidigare från engelskan för att åka och ta andra twirixsprutan, gick bra inte lika hemsk som den första. Nu är jag ett steg närmare USA! När vi (mamma och jag) kom hem så bestämde vi oss direkt för att åka och handla innan Ludvig skulle ha uppspelning på trummorna. På vägen hem köpte vi med oss pizza från pissahut och åkte hem till dom andra och åt. Nu har mamma pappa och Ludvig åkt på uppspelning och jag och Alva är hemma själva. Jag gör inget och tänkte inte göra det heller utan ska gå och sova i tid så jag är pigg tills imorgon då jag har den muntliga delen av nationella i matte. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0