it's christmas time and there's no need to be afraid

Hej! Sitter uppe och snart slår tiden över till julafton och det är officiellt min sista jul hemma. Känns lite konstigt och har på något sätt lite hemlängtan även fast jag inte har åkt, rätt skumt faktiskt. Hursomhelst så har vi städat och gjort iordning huset, gjort mat, kollat på lycka till charlie the movie, bakat pepparkakor, byggt pepparkakshus, ätit dopp i grytan och julskinka, gjort knäck, klätt julgranen både uppe och nere, ätit choklad och annat onyttigt och haft en riktigt mysig dag. Dom flesta har nog gått och lagt sig och det ska jag nog också göra snart med tanke på att jag kommer bli väckt tidigt imorgon av Alva och Ludvig, sovgott! P.s har fått ett vanilj lypsyl som jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0