In a country as big as the United States, you can find fifty examples of anything

Hej! Idag har jag kollat på OTH, gått en promenad med Becka, kollat mer på oth och ingenting mer. Kan ju säga att jag älskar lov, det måste ju vara det bästa som finns, känner verkligen inte för att gå tillbaka till skolan, men det är ju ändå bara en termin kvar så jag ska kämpa! Snart åker jag till USA, det är helt sjukt hur mycket jag längtar! Känns tyvärr inte som att det kommer bli av, det känns fortfarande bara som en dröm, känns som att jag aldrig kommer bli godkänd av ISE. Jag ser fler och fler bli godkända och för varje gång jag loggar in (vilket är ca 70 gånger om dagen) så får jag mindre och minde hopp. Från possitivt till negativt inlägg haha, men jag är fortfarande sjukt taggad och jag vill att tiden bara ska gå så att jag får åka nu direkt! Nu ska jag fortsätta distrahera mig själv från alla tankar på USA och istället fortsätta kolla på oth, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kosmas

<3 One Tree Hill <3

2012-01-07 @ 03:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0