Heading down, I search for the beat in this dirty town

Hej! Vid halv ett gick jag in och duschade och tänkte att nu är det ju jättelång tid kvar tills bussen går, när jag kollade på klockan nästa gång var klockan 14.00, bussen gick 9min över. Jag han springa och hämta det viktigaste, sätta på mig kläder och borsta tänderna på fyra min innan jag sprang till bussen, han alltså varken sminka mig eller platta håret. På bussen till skolan var det en amerikansk utbytesstudent som var där, blev väldigt glad tills hela kunskapsskolan hoppa på bussen vilket betyder att det tar 10min extra att åka till skolan. Väl på skolan träffa jag Rebecka och Becka som hade varit där sen 11 och snacka lite med dom innan engelskan började. På engelskan lekte vi en lek som gick ut på att man skulle få en lapp med en känd persons namn på ryggen och sen skulle man gå runt i klassen och fråga ja och nej frågor och gissa vem det var man själv hade, jag fick dock ingen jag kände igen vilket gjorde att det var väldigt svårt att gissa. Efter engelskan åkte jag och Becka hem, tyvärr missa vi bussen precis men det gjorde inte så mycket, trevligt att prata med henne ett tag. Sen jag kom hem har jag hunnit äta en bit på min chokladkalender och blev sen sugen på mer och råkade äta upp två bitar till. Nu ska jag sätta mig och plugga samhäll till provet imorgon och hoppas på bra betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0