Everyone should be happy on christmas

Hej alla fina! Nu är klockan 01.05 och jag har haft en riktigt mysig julafton! Många fina presenter, mycket mys med familj och släkt hela dagen och kvällen och sen två filmer och lite nattmat med familjen vid halv ett. Alla blider jag har tagit har jag på mobilen då jag inte har någon kamera (Måste verkligen införskaffas innan USA) så bilder kommer i ett annat inlägg. Ska kolla lite mer på datorn men sen tror jag att jag ska försöka gå och sova i hyfsad tid så att jag inte sitter uppe hela natten, det är ju en dag imorgon också, sovgott!
image description
Inte för att det är idag, men det är ungeför såhär det ser ut(en grön grå jul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0