Christmas is a necessity. There has to be at least one day of the year to remind us that we're here for something else besides ourselves

Hej eller kanske godmorgon! För mig är det iallafall inte godmorgon, jag gick upp 7 för att kolla på julkalendern och vid 10 åkte mamma och jag och uträtta lite ärenden. Jag trodde det skulle vara jättemånga ute på erikslund dagen innan julafton, men det var faktiskt helt okej. Kol men för kanske en halvtimme 20 min sen och har sen dess hunnit logga in på ISEs hemsida 5gg för att kolla om dom har godkänt mig vilket dom inte har. Jag ser att de6t är fler och fler som blir det men jag tänker att dom nästan inte har börjat jobba än eftersom att dom ligger bak i tiden.
Idag ska jag ha julmys med familjen vilket är att baka, städa, pyssla, klä granen, äta dopp i grytan förtidigt osv. Jag tycker nästan att dagen innan julafton är bättre än julafton, det är så otroligt mysigt! Nu ska jag logga in på ISEs hemsida en gång till för att kolla om jag har blivit antagen (vilket jag troligen inte har eftersom att jga kollade för ca 5 min sen) och sen ska jag gå bort från datorn och göra något vettigt, ha en bra dag!
Idag när jag kolla mailen hade jag fått ett julkort från Explorius!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0