Baby you light up my world like nobody else

Hej! Hela dagen har jag spenderat hemma med pepparkaksbakande och min dator, inte överdrivet spännande men mysigt! Jag har också blivit kär i Harry Styles och precis som resten av världen ska jag gifta mig med honom, min chans kan ju inta vara stor tyvärr. Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik men ska snart gå och duscha så jag kan sova i tid eftersom jag är så dålig på att gå och lägga mig i tid på helgerna. Har nog fått någon sorts tidsmissuppfattning så jag tycker att det är jättetidigt att sova vid två på natten så jag sitter uppe tills klockan fyra, sen väcker mamma mig klockan halv nio för att jag ska kunna se julkalendern. Imorgon börjar jag klockan 12.40 så jag kan sova länge imorgon, skönt! Vi har också dans på idrotten och jag och Rebecka är nog dom enda som tycker att det ska bli roligt, haha. Nu ska jag fortsätta med att göra inget, jag skriver imorgon!
Bara för att det inte ska vara bildlöst och för att det inte går att ladda upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0