Allt du försöker springa iväg från är inuti ditt huvud

Hej! Som vanligt har det varit jättedålig uppdatering här, men dagarna ser likadana ut så det finns inte så mycket att säga.
Tidigare i veckan: Går till skolan och slutar tidigt varje dag, har spanskaprov, dricker te och pluggar, äter, sover osv.
Idag: Ledig från skolan pga halvstudiedag och de ända lektionerna vi har är inställda, riktigt skönt! Gick upp kvart över 7 imorse och tittde på julkalendern med Alva och Ludvi innan dom gick till skolan och gick sen och la mig och sov tills 11. Har hunnit äta lite och kolla på teve för första gånen på nästan två veckor. Planerna för idag är att åka till rusta och köpa julpynt, åka hem göra mig iordning och åka till stan för att träffa Lelle för en fika vid 3. Senare ikväll vid 20 ska jag på bio med Emma, låter som en mysig dag tycker jag! Nu ska jag gå och duscha, ha en bra trosdag och första december!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0