Where dreams are made of

Hej! Jag har tidigare bloggat på andra bloggar men bestämde mig för att flytta hit. Kanske inte det bästa valet då jag inte fattar något av det, men det får se ut såhär ett tag tills jag har fått lite ordning på bloggen. Det jag har tänkt att blogga om är min dröm om att bli utbytesstudent i landet där allt är möjligt, USA. Det är dock ganska lång tid kvar till det är min tur då jag tänkte åka efter andra året på gymnasiet. Jag ska nu till hösten börja första året på Rudbeckianska gymnasiet här i Västerås så tills det är dax för mig att åka kommer jag skriva om mitt liv och min vardag och hur det är att vara jag. Hoppas att ni inte tycker att det låter jätte tråkigt, utan att ni kanske fortsätter läsa så lovar jag att uppdatera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0