Love hurts whether it's right or wrong

Hej! Idag var först dagen med lektioner hela dagen. Gick faktiskt riktikt bra, dock hade jag inte något bra block att anteckna i så efter skolan tog jag med mig Becka och Sara för att shoppa i bokhandeln. Fick även med mig en mapp för alla papper, extra stora färgglada gem för att hålla ordning på papprerna, smala markerings lappar, ett rutigt kolegeblock för att kunna räkna matte i och en väldigt söt klänning från hm. hm, där försvan typ hälften av pengarna, fast när jag kom hem lovade mamma att betala mina skolsaker + mitt gym kort som jag ska köpa imorgon. Tack så mycket!
Hur som helst börjar dagarna bli lite mer normala och det är lite lättare att sova på kvällen och lite mer avslappnat i klassen och lite mer ordning på saker. Sa jag föresten att jag gillar min klass ganska så mycket och att den är bra, och har jag sagt att jag går natur på rudbeck. Lite rädd är jag, men mest irriterade på allas reaktioner när jag säger att jag går natur. Jag har redan blivit vän med några på facebook, men jag låter dom fråga mig först istället för att fråga själv, är ju extremt mycket roligare att få förfrågningar och inte ge.
Lite på förövrigt delen kan jag säga att jag slutar tio i 12 imorgon, att jag älskar keso och att musik typ är det bästa som någonsin har gjorts. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0