usa and what its all about

Hej! Idag har varit en riktig slappardag. Jag började dagen med att vakna av väckarklockan som ringde 08.15 och gick upp och kolla på sex and the city och tv. Vid 12 gick jag ut och solade en timme i det fina vädret, men ärligt så frös jag mer än det var varmt.. Jag har också gjort cupcakes med Ludvig, dom blev faktiskt riktigt bra!
Jag kollar konstant min mail ifalla att Explorius har svarat, men dom har inte gjort det hitills, antar att det är mycket att göra nu när alla utbytesstudenter som ska åka i år är påväg. Sen har det ju faktiskt bara gått 3 dagar.
Ska som sagt till björnön senare ikväll för att grilla, tills dess ska jag försöka göra något åt designen på bloggen, det ser hämskt ut...
Ha en bra kväll så hörs vi senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0