The World Iz Crazy. And The People In It Are Fuckin Insane

Godmorgon! Jag har redan avverkat 2 dagar på Rudbeck och idag går jag in på min tredje. Hitills har det varit väldigt blandade känslor till att börja, både bra och dåligt. Klassen är bra tycker jag, den blir bättre och bättre, så tillslut kanske den blir jätte bra? Idag ska jag åka till skolan själv för första gången på typ 3 år. Nej inte riktigt, jag har ju åkt själv när becka har varit sjuk eller liknande, men inte varje dag alla veckor på året. Fast riktigt så blir det inte, vi kan åka tillsammans på tisdagar.
Idag börjar jag vid halv 10 och ska då befinna mig på Djäkneberget där jag ska träffa resten av klassen + handledarna. Hoppas att det blir finare väder tills dess, annars träffas vi i skolan. Dom sa visserligen om det regnar så träffas vi i skolan och det regnar ju inte, men efter det sa dom att om det är sol träffas vi på djäkneberget. Om det inte är sol och inte regn, vart träffas vi isåfall? Jag ska ringa någon och fråga om deras åsikt.
Sumerat ska jag gå till skolan med riktigt bra attityd och träffa människor och prata med dom och ha det bra. Hoppas det funkar. Ha det bra så ses bi senare! (Om jag är riktigt ambitiös kanske jag lägger upp en bild på hur jag ser ut idag.)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0