Im the king of my own life

Hej! Bloggade inte igår pga tids brist och ingen lust, men idag är jag tillbaka igen! Igår var jag på stan och satt på espresso house i ca 5 timmar och pratade om allt och inget. Mycket trevligt! Vi hade också besök över för att äta kräftor, fast egentligen tycker jag nog att det är roligast att skala dom. Idag ska jag träffa Emma ochh Elin och Becka för att hitta på något sista dagen innan skolan börjar igen. Ikväll ska jag göra sista förberedelserna för skolan så då kommer jag rtoligen ha tid över för att blogga.
Nu på morgonen har jag också mailat explorius och troligtvis kommer min intervju bli av onsdag vecka 32. Hoppas allt går som det ska!
Har inget mer att säga, så vi hörs senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0